Julafton & Juldagen

min jul har varit supermysig!

igår jobbade jag 6-11, jag skulle jobba till 13.30 men vi had  inget att göra så jag fick gå!
halv två hämtade jag farmor & vi åkte till kyrkogården & mötte upp mormor & morfar & tände ljus för våra släktingar som inte finns vid liv..

sen åkte vi hem till mamma & pappa där vi var hela kvällen.
vi åt jättegod mat & hade jättetrevligt hela kvällen.

& jag fick jättemycket fina julklappar!
jag fick :

* tallrikar & småtallrikar
* digital fotoram
* smink, läppstift & hygien artiklar
* ett halsband från edblad
* presentkort på hm
* halv åtta hos mig-kokboken
* en fin ask som det står "godsaker" på

ja, det var det jag kom på nu, jag har säkert fått ännu mer men det kommer jag på nu haha!

idag så åkte vi först till tess, mats & tjejerna..
åt lite skinkmackor & bytte julklappar :)

sen hem till mormor & morfar & träffa marie, jonas & ebba..
så det har varit två toppen dagar!
mormor bjöd på gooooooodasste porterstek idag, åh i loooooove!

jag är ialla fall hemma nu i lägenheten.
har öppnat en cider & försöker komma i stämning..
för ikväll ska jag, emelie, daniel, emmilie, danne, en till & malin ut på flustret!
så jag måste tagga till, men inte så lätt helt ensam haha!

tack ialla fall för en härlig jul med min familj! <3

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0