en rolig dag!

min dag har varit helt super!
helt över min förväntan!

så ja, vad har jag gjort?
jag har lekt i sandlådan, byggt slott, lekt med lego, läst saga, myst med barnen, ritat, pysslat, ätitj ättegott hemlagat julbord & träffade jättetrevliga förskolelärare!

så ja, min dag har varit helt super!
jag har varit ute sex timmar av nio idag..
först mellan 8 & 10, sen dom fyra sista timmarna!

efter min dag på änbgyförskolan så åkte jag till vällingby city & köpte lite blommor, sushi & vin! (till dekoration i daniels vinställ)

så nu sitter jag här hemma, jag har tänt ljus & gjort mysigt..
jag tänkte kolla på film & ta det lugnt..

sitter nu & äter sushi & tänkte se på två filmer :)
daniel är på derbyt ikväll, även pappa som vaktar & lillebror dom kollar!
så daniel kommer nog hem sent. men jag ska bara ligga här & ta det lugnt & äta lite gott :)








Kommentarer
Postat av: mamma

Mys på varsit håll då gumman !! jag är hemma själv i Lövstalöt och slår in paket när grabbarna är i Stockholm

2011-12-22 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0