8 december, torsdag

ännu en dag har gått i daniels soffa..
jag känner mig fortfarande hänging med har bestämt mig för att åka hem imorn & jobbar!

idag har jag kollat på barnen i bullerbyn, så mysig film..
jag fick en sån himla härlig julkänsla..
jani, det var nog bättre förr trots allt..
en dröm jul & en dröm för ett barn att växa upp så!

jag började kolla på meangirls 2, men stängde av för den var sämst!

daniel har ingen träning ikväll så han kommer hem hit efter jobbet direkt :)
jag har ingen aning om vad i äter ikväll, något väldigt enkelt!

igår kväll när daniel kom hem gjorde vi milkshake, guuuud så gott det var, har inte gjort det på länge. & jag gör den ju så god ;)
så det blir nog milkshake ikväll med :)

jag har ialla fall behövt dom här dagarna att vila upp mig & ladda om batterierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0