27 december, tisdag

juldagen var huuur kul & lyckad som helst!
vi började med förfest hos mig & therese..
vi pratade, drack & hade allmänt kul! jennifer kom förbi också så det var kul att träffa henne :)

runt halv tolv beställde vi taxi & åkte till flustret!
bästa pappa kom & lät oss gå in.
han gjorde fan vår kväll!

inne på flustret hade vi skitkul! dansade & träffade kochar & linda från mitt & malins jobb. så himla kul!
ja, det var dans hela kvällen & sen nattmat på burger king.
tac så jävla mycket för en sjuktkul kväll!

tyvärr kan jag inte ladda upp bilderna förrän torsdagkväll..
dom ligger inne på min bärbara data & nu är jag hos mamsen & papsen!

hursomhelst, igår så tog jag, emelie & daniel det lugnt hela dgaen.
beställde hem pizza till dörren, hyrde film & åt lite godis.
en underbar bakisdag!

sen jobbade jag 17-20.10!
efte jobbet gick jag hem till jennifer & hade sen middag. tacooooos!
ååh i love! vi pratade massa & kollade gamla kort.
alla bilder från studenten & studentskivan, snart fyra år sen..  helt sjukt..
jag sov ialla fall kvar där :)

idag gick jag hem & fixade mig sen ner på stan & mötte jennifer & petra..
vi gick & skulle shoppa men hittade itnte mycket..
jag fick faktiskt med mig en kofta jag velat ha läääänge från MQ, nedsatt från 700 till 350, som hittat! EN kvar i min storlek ;)

sen blev det lunch på waynes :)

jag har ialla fall jobbat själv hela dagen i delin.. 14-21.10!
nu är jag hos mamma & pappa..
vi har myst i soffan hela familjen med lite cheddarost ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0