22 december, torsdag

igår när jag kom till daniel åt vi goda mackor & lite knäck!
jag fick också min julklapp, jag fick en jättefin, liten extern hårddisk, åh tack älskling!! så glad att jag fick den, har velat ha så länge!

daniel har fått en tröja, plånbok, kalsonger & halsduk av mig :)

vi tog ett bad & kollade film sen under kvällen :)

nu har jag sminkat mig, ska försöka få i mig lite frukost..
jag har en taxi som hämtar mig 7.25 & tar mig till ängbyförskola!
jag vågar inte ta tbanan & försöka hitta dit, jag kan ju inte komma sent!

så jag tar tbanan hem istället!

ja ni, önska mig lycka till!
jag jobbar mellann 8-17 idag!


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till idag!!!!!

2011-12-22 @ 10:35:31
Postat av: Anonym

Lycka till. Mormor

2011-12-22 @ 11:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0