18 december, söndag

oj oj oj jag har inte bloggat sen i torsdags, paniiiiik!

i fredags var jag på spinning, marias spinning, åååh i love!
sen duschade jag & sminkake mig sen åt jag & mamma sushi till lunch & mamma fixade dom ssta julklapparna.
en mysig dag med mamsen!
sen blev det jobb 16.30-22.20!

daniel kom hem till mig & therese på kvällen så det blev godis & massa prat & uppe sent!

igår jobbade jag 10-17, sen åkte jag till ishallen & såg luddes match med mamma & pappa, sen skjutsade jag dom till sara & mattias..
jag fick träffa deras nya lilla valp devilina som ska bli en polishund, sååååååååå söt så jag dööööööööör!!!!!

efter det hämtade jag upp malin & ludde..
vi lämnade av ludde på julbord & sen handlade vi middag!

hem & börja med maten sen åkte jag & hämtade upp therese..
vi åt tacos & pratade hela kvällen, såå mysigt med mina tjejer.

efter elva hämtade jag upp daniel efter bion & vi åkte ut till sara & mattias & skulle hämta mamma & pappa.
så vi var där ett tag & myste med valpen :)
daniel fick mysa med stora enorma axon! den stora polishunden :)

vi skjutsade hem mamma & pappa & sen hem & sov..

imorse åkte vi ut med bilen till lövstalöt & blev bjudna på en lyxig frukost :)
sen åkte daniel på match i norrtälje & pappa körde hem mig.

lisa & savitri kom hit runt tolv tiden..
vi åt lunch & fikade & bara pratade i timmar & bytte julklappar, så himla mysig dag med underbara själar!

jag har också jobbat idag 15.40-20-10!
så nu har jag & therese gjort egna pepparkakor & pyntat dom!

jag ska hinna duscha också!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0