högsommar värme

vilken värme det har varit idag! solen har skinit starkt hela dagen, riktigt varmt!
jag som hade jeans liksom..

jag & mikaela åt lunch på cupido ialla fall :)
vi gick & kikade på massa fina kläder, men jag lät bli att shoppa idag!
det får räcka nu..

sen kom jennifer & mötte upp oss, strax efter kom mamma.-.
vi gick & köpte present till ebba..
sen åkte mikaela hem & jag, jennifer & mamma gick till coffehouse by george & fikade :)

efter det blev det en runda till systemet & in på jobbet & handla mat sen ut till lövstalöt!
så nu har jennifer fixat köttet, jag har fixat sallad & potatis..

jennfier åkte in & tränade, så hon hämtar upp daniel & malin i stan sen, dom kommer väl efter sju någon gång :)
ska bli mysigt att grilla ikväll här hemma & dricka lite gott :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0