håltimme

idag jobbade jag mellan 10-13.30, sen hade jag rast till 17.45..
så jag handlade lite & gick hem & lämnade det, sen vidare till farmor..

där åt jag min matlåda & fikade med farmor--
wienerbröd, munkar & gb gräddglass noggerglass, riktigt god!
så det blev en riktig goff-dag haha!

jag tog det ialla fall lugnt & kollade på tv hela tiden..
sen kom mamma & pappa & hämtade upp farmor för pappas kalas, jag kunde ju inte följa med :(

men men, sen har vi alla fall haft inventering idag, usch finns det något tråkigare?
jag & therese kom precis hem ialla fall nyss typ..

så nu ska jag kolla lite tv sen sooooooova!

fick veta en så sjuuuukt rolig sak idag på jobbet. YEEEES! :D





Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis............. till ditt nya äventyr på jobbet

2011-09-01 @ 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0