7 augusti, söndag

vi kom hem tyå halv fyra imorse, så jag fick ca 3-4 timmars sömn innan jag gick till jobbet..
jag jobbade mellan 8.30-14 idag..
det gick jättebra & jag var inte alls trött :)

när jag kom hem så var daniel där såklart.. therese var hos hennes brorsa & fikade..
sen kom hon hem & vi gjorde våfflor, jag var så himla sugen på det så det blev det!
fick hemmagjord jordgubbssylt av thereses bror, riktigt god var den!

vi har tagit det lugnt under dagen bara & pratat massa :)

jag & daniel skulle gå & hämta bilen som stod vid farmor, jösses säger jag!
jag har aldrig blivit så blöt av regn tror jag!
det bara droppa om mig & kläderna var dyngsura!

skjutsade daniel till stationen sen..
efter det hämtade jag upp pappa från studenternas..

nu under kvällen har jag varit hos mamma & pappa..
ätit gott & jag & mamma kollade på filmen svinalängorna..
riktigt deprimerande film.. skrämmande, med tanke på att många nog har det så..

nu har jag duschat, ska vänta på att håret ska torka sen ska jag sova!
sover här ikväll :)

hörni, jag skäms inte över att säga att jag älskar detta väder! mysigt med regn! :)


Kommentarer
Postat av: emma

åh våfflor ska jag äta nån dag!!!

2011-08-08 @ 10:04:09
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0