5 augusti, fredag

dagen igår i stan med tjejerna var mysig!
vi hade kanonväder & gick & kolla i massor av affärer..
jag provade mycker kläder & hittade mycket snyggt, men inget kändes 100 så jag handlade inget faktiskt!

vi gick in i kungsträdgården där pride festivalen var, vi såg inget speciellt just då..
vi satte oss ialla fall på en uteservering & åt lunch inne vid kungsträdgården, det blev sushi :)
ja, dagen var jättemysig med tjejerna :)

runt halv fyra tog jag mig mot sundbyberg & mötte upp daniel sen åkte vi hem..
när vi kom hem tog vi det lugnt..
daniel gick ut & sprang & jag gjorde middag..

middagen igår var lax med toscanskkrydda, färsk potatis & en god fisksås med avokado!
riktigt gott blev det!

vi åt lyxiga chokladbollar jag köpte på pralinhuset inne i Gallerian..
sen blev det naturgodis ;)
vi kollade klar på skilda världar säsong 2 igår, så nu väntar vi på att dom ska släppa sässong 3!

imorse gick jag upp med daniel.. jag tog 7.11 tåget till uppsala, så jag kom hem för en halvtimme sen typ.
klokan tio ska jag till vårdcentralen & sen åker jag nog ut till mamma..
hon är ledig idag & det verkar bli fint väder :)

men tyvärr är jag inte ledig, utan stänger ikväll, 16-22.15, men det är med lina så det blir kuuuul! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0