12 augusti, fredag

igår jobbade jag 6.50-15.. sen hämtade lillebror upp mig..
vi åkte runt & fixade lite saker, sen gick jag hem & fixade mig..

mamma kom förbi med lite överkast & kuddar till mig..
efter det körde jag henne till katalin & sen hem igen för middag med therese & karin :)

vi åt jättegod laxfilé med färsk potatis & grönsaker & en god sås tjejerna gjort!

sen hade therese kalas..
så det kom massa tjejer. vi hade jättekul & trevligt, skratta & fikade allt gott som therese bakat.
ååh så gott det var! inte bra att vi har hela frysen fult av allt haha!

runt halv nio åkte jag ialla fall till daniel.. jag tog bilen igår, så skönt att köra hit, går mycket snabbare!

när jag kom hit fixade daniel myskväll.
med nötter, dricka & en skiiiiitbra film han sett kvällen innan!

unthinkable hette den, sjuuuukt bra! SE DEN!
hemsk, frustrerande & riktigt bra!

nu är jag vaken!
idag blir det nog lugnt bara.. jag ska fixa & göra lite fint här hemma!
jag har tagit hit ryamattan vi fick av daniels familj förra året..

så den ska på plats i vardagsrummet :)
jag ska städa & göra riktigt fint för kvällen :)

sen ska jag gå & handla middag & lite tills kvällen..
vet inte än vad det blir för mat..

det blir en riktigt lugn fredagskväll..
känns skönt..
fredagsmys! ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

åh ska notera ner filmen och se :)

2011-08-12 @ 19:49:21
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0