almost ready

dagen har varit lugn.
jag & daniel har tagit en lång härlig dusch & legat i soffan & myst & tittat på oc..
daniel har somnat & jag har sminkat mig & fixat mina naglar.

så vi ska klä på oss sen så är vi klara :)
vi åker nog runt halv sex härifrån..

jag fick låna ett jättefint nagellack av camilla igår som jag har på mig nu.
en nude-färg, superfint!

ser fram emot kvällen. kommer nog bli riktigt trevligt :)

det blev ingen ceasarsallad haha. vi har inte varit hungriga .får bli imorn istället! :)

gaaaaaaaaaaaaaah jag blir galen utan min kamera!
jag måste ha en kamera!!!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: mamma

kameran du köpte av Lisa då??

2011-04-03 @ 10:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0