3 april, söndag

kvällen hos therese & mackan igår var huuuuuuur trevlig & kul som helst!
dom bjöd på jättegod mat!

förrätt:

bruschetta med en god tomatsallad

varmrätt:

nötytterfilé med potatis&jordärtkockspuré med en hemmagjord gudomlig rödvinsås.

det satt riktigt bra i munnen!
till det drack vi goda viner.

en ny hit blev det som mackan bjöd på. varm & kall. kiviks äppel/vanilj/kanel vin.
riktgit sliskigt, sött & gott!
så det är ny favoriten för grabbarna!

jag & therese tog en kaffebaileys också, riktigt gott!
så det var en stor härlig blandning av massa viner.

sen kom ludde & hans hockeygrabbar förbi innan dom gick ut så det var lite kul!
det blev lite för mycket vin för mig sen så jag mådde inte så bra haha.
men kul hade vi ialla fall hahha!

jag vet heller inte alls när vi kom hem, ingen aning vad klockan var haha!

idag har vi bara myst & kollat på oc.
köpte feta godispåsen som vi knappt ätit ur. funderar på att slänga det. jag kan inte trycka i mig allt det.

vi åt ialla fall ceasarsalladen idag, det blev riktigt lyckat vi båda älskade det!
gott & enkelt!

daniel åkte precis. han åker till singö nu.
har haft en underbar hela med min älskade som alltid.
saknar honom redan.

nu ska jag fortsätta kolla oc.
sen får jag se vad jag gör..



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem bryr sig om denna ceasarsallad...

2011-04-03 @ 15:22:17
Postat av: Anonym

MUMS MED CEASARSALLAD :D

2011-04-03 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0