23 april, påskafton lördag

gårdagen var som sagt underbar :)
runt åtta åkte vi hem till tess & mats & tjejerna..
vi hade skitkul & drack gott vin & killarna drack fem VK tror jag haha.
planerade en liten trip ner till kiviks, österlen ;)

ruit tolv tog jag & daniel en taxi hem.

imorse var det underbart. jag älskar våra sovmornar ihop <3
bäst bäst.
att få vakna i daniels armar & få höra massa fina ord..

jag fixade ialla fall mig & sen åt  lite laxsmörgåsar & sen tog vi bussen till stan.
daniel åkte till mikaela & jesper & ossian.
suger att jag inte kunde följa med..

men jag måste ju jobbaa..
jobbade 11-19.30. eller var det tänkt ialla fall.
fick gå halv sju för det avr inga folk alls typ..

sen kom ludde, markus, johan & fredrik & hämtade mig!
sen åkte vi till mamma & pappa.
borell & stenssons här.

vi har grillat & myser!
ska ner nu igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0