2 april. lördag

igår hemma hos camilla & johan var det mysigt! 
& gud vilken god maaaaaaat! något vi måste börja göra mer ofta :)
något vi också måste göra mer ofta är att ses på lördagar, vi är för trötta på fredagar haha!

vi drömde oss bort till gran canaria såklart i sommar & räkna dagar!
vi kommer verkligen ha det helt b ä s t!

jag & camilla satt & kollade igen en massa gamla bilder på hennes data.
ååh vilka minnen vi har ihop!

daniel tvärsomnade efter tolv. jag dansade runt & hade skitkul!
men sen runt ett tog vi en taxi hem till mig :)

nu är vi vakna, har sovit till elva, helt galet..
nu blir det en riktig pangfrukost med bacon, ägg, keso, brämhults & soltorkade tomater!
mm ska bli så gott så :)

dagen blir lugn.
måste ut med bilen till mamma & ludde.

ikväll ska jag & daniel på middag till therese & mackan.
sist vi sågs var liksom i somras när vi var i trosa.
så det ska bli jättekul! :)

dom står för mat & vi står för vinet :)
köpte med en flaska rött & en flaska vitt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0