18 april, måndag & helgen

i lördags när jag kom till norrtälje så gick jag till dennis där moa & henns syster ebba var.
vi gick till ica & köpte lite avokado, fetaost & chips..
sen gick vi till dennis & började med maten.

det blev en god kycklingsallad!
sen kom ebbas kompis också så vi satt & pratade & hade trevligt!

tjejerna var taggade & ville gå ut.
jag var tyvärr inte så taggad ahaha.

men vi drog ialla fall till piren.
ett mysigt ställe men inte alls stort.
jag kände mig mest som en svans & fick hänga efter moa haha!

men sen kom våra grabbar från lagfesten!
åååh folk jag känner liksom!

så jag stod ut ett tag sen åkte jag faktiskt till dennis ensam & la mig.
jag var spiknykter & alla pretty wasted haha!
så jag åkte till dennis & sov & pratade med camilla :)

runt två kom dennis! gud så rädd jag blev!
han var ganska trött så han pallade inte mer haha.

så vi satt & pratade ett tag sen tvärsomnade vi båda!
efter tre någon gång kom moa & daniel & sjöng & var så glada & sen åkte jag & daniel hem..
vi var väl hemma hos daniel till kvart över fyra på morgonen :)

igår var en underbar morgon. vi låg & drog oss & myste & sen fixade vi oss & åkte iväg till barkarby.
vi började med lunch på ikea & lite shopping för daniels del..

efter det åkte vi till toys'r'us & köpte present till martin!
köpte en glass & gick ute i det härliga vädret & kikade i affärer.
daniel köpte skiiitsnygga byxor & två pikéer inne på peak performance!
älskar att daniel vågar blanda färger, så snyggt!

vi gick ialla fall runt & kikade & sen åkte vi hem & lämnade allt hos daniel & sen vidare till martin & malin där det var kalas!
jättekul att träffa malin, martin, brita, bertil, mikaela, jesper & ossian!
mikaleas härliga mage är så stoor!
snart kommer ytterligare en liten bebis!

vi var där ialla fall & lekte & umgicks.
sen hade vi varit där så länge så vi blev hungriga & beställde pizza!
på det blev pizzaparty!

vi var väl hemma igen hos daniel runt sju typ :)
så kvällen blev inte riktigt som vi tänkt oss haha.
men jättemysigt & trevligt hade vi så det blev kanon ändå :)

sen på kvällen åt vi lite godis & kollade på filmen elephant white.
den var bra men hemsk..

sen började vi kika på harry potter, men vi gav upp haha!
får se klart en annan dag :)

imorse skjutsade jag daniel till jobbet & åkte sen hem till mamma & pappa & lämnade bilen.
jag ska ner & äta frukost nu & sminka mig.
sen skjutsar mamma mig till jobbet!

jobbar 9.30-17.15 & sen direkt efter jobbet ska jag träna!
styrkemedelpass :)



i love you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0