14 april, torsdag

nu sitter jag & kollar på nyheter & vädret..
snart ska jag sminka mig.
sen ska jag ta mig till jobbet & hoppas att jag inte glömt något!

ídag jobbar jag 9.30-17.15.
efter jobbet tar jag tåget mot stockholm & åker till daniel!
jag måste ju få vakna upp med honom imorn. i hans armar..
vår dag..

idag trör jag & hoppas jag att våren börjar på riktigt!
enligt aftonbladet ska det vara 10-15 grader varmt & sol fram tills nästa onsdag.
jag har lite svårt att tro det men jag hoppas & håller tummarna!

därför plockar jag fram mina vårjackor & bort vinterjackorna!
fram med den gröna fina jackan sen förra våren & sen min bruna skinnjacka..
men idag & imorn kör jag på den gröna :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till Er!!!Det blir väl bra att ni kan träffas denna dag/morgon. Bilden på dig och Sunny är nu bara ett minne blott, nu ska hon bort!!! Kostar en förmögenhet att laga...........

2011-04-14 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0