11 april, måndag

imorse var jag först & fixade en grej, ute på äventyr som vanligt!
sen jobbade jag 12-19.
klockan sju hade vi personalmöte fram till nio..

vår regionschef kom & visade ritningar på vår nya butik.
det kommer bli huuuur bra som helst!

dessutom pratade min chef med mig idag.
& jag har äntligen fått min fasta tjänst!
efter 2 år & 8 månader.

så nu känns det riktigt kul!
jag har fått en fast tjänst. känns så skönt.
vill bara att vi flyttar till nya butiken & får se hur allt blir & om jag får den tjänst jag vill :)

kommer nog bli en nytändning för alla att komma till den nya butiken!

efter mötet gick jag & malin, en jobbarkompis, & hämtade bilen vid farmor. sen körde jag hem henne.
en supergullig tjej!

nu är jag ialla fall hemma.
ska bara ta det lugnt.
kanske kikar på lite oc!

har lååång sovmorgon imorn!



Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS, du är verkligen värd detta, Äntligen............

STÖRSTA GRATTIS till dig, tusen kramar och pussar

2011-04-12 @ 07:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0