thailand, tacos, klänning, hockey

middagen kunde såklart inte smaka bättre än den gjorde.
det var ju tacos & mina fina flickor.

efter maten betala vi in thailand.
nu är det liksom helt klart, vi ska åka, heeeelt galet!!
vi kommer ha det så så så bra där nere!

idag fick jag ett sms av bubbleroom, att jag vunnit någon slags tävling så jag hade vunnit typ 100 kr rabatt, underbart ju! har aldrig vunnit något typ i hela mitt liv!
jag hade ändå inte deltagit i någon tävling haha.
så det fick bli en fin klänning från VILA :)

sen åkte jag, jennifer & therese & kollade på luddes match.
mormor & morfar & mamma & pappa var också där! :)

jag beställde hem the hills säsong 5 & skulle titta på ikväll.
då har dom jävlarna skickat fel!! dom har skickat one tree hill säsong 4.
står till & med på kvittot att det ska vara the hills.
måste vara någon jäkla praktikant!

så nu är min kväll förstörd, vet inte alls vad jag nu ska göra!
finns inget bra på tv. så får nog bli sängen snart..




klänningen jag beställde från bubbleroom



Kommentarer
Postat av: Elin

Ooh snygg!!

2010-10-20 @ 11:02:19
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0