lördagen, gud så jag saknat er!

gårdagen var jättetrevlig.

efter jobbet åkte jag raka vägen till mormor & morfar på middag.
där var familjen, jonas & marie.
vi åt jättegod mat & hade jättetrevligt.
marie är supergullig!

mormor gjorde lika god mat som alltid.
till förrätt blev det paté med romsås.
varmrätt- oxfilégratäng i ugn med rödvin & cognacsåss
efterrätt- vaniljpannacotta med hallongelé, färska hallon & karamelliserade cashewnötter.

det gjorde du bra mormor!

kvällen var ialla fall jättetrevlig :)

runt halv tio tiden rullade jag in till stan, hämtade upp camilla & johan.
gud så jag har saknat er, tänk på allt kul vi har gjort ihop!

vi åkte ialla fall hem till mig & hängde ett tag.
sen åkte vi ut på lite äventyr med sunny haha.

sen var vi här hemma ialla fall, några kompisar till johan kom också.
vi hade jättekul!
blev ju väääldigt sent & jag har ingen aning om när vi kom i säng haha.

mer såna kvällar med camilla & johan!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0