fredagen & lördagen

jag & anna åt en mysig fredagslunch, asiatisk & sushibuffé, farligt gott haha!
efter det blev det jobb, jag stängde.
& det gjorde jag med söta lina!

igår, lördag, så åkte jag först till fullerö & köpte en present till emma, sen vidare till stan för att hämta upp therese & tanka stora volvon!
sen rullade vi iväg mot kista galleria.

vi hamnade lite fel först men kom tillslut rätt tack vare savitri ;)
jag & therese gick ialla fall runt & kikade, bara kikade, köpte faktiskt ingenting, vilket var lika bra!
blev en lunch på gallerian, blev en ceasarsallad för mig, inte god tyvärr..

vi väntade in therese kompis & sen åk vi hem till uppsala igen.
väl i uppsala fick vi se hur therese pappa bodde, huuuuuuur fint som helst!
sen till jobbet & handlade lite helg gott & sen ut & bytte bil.

jag kom hem & duschade & tog det lugnt & snyggade till mig & tog en cider.
sen runt halv sju var jag på plats på oasia för emmas överraskningfest.
huvudpersonen emma kom efter halv åtta någon gång.
& då var alla igång.

emma öppnade lite presenter & sen fick vi mat, det var plock mat.
lite vin, öl & cider till det.
sen kom en skön snubbe & bjöd på shotar till alla!

jag hade ialla fall en riktigt trevlig kväll.
kul att träffa alla människor.

jag tog ialla fall halv elva bussen hem.
när jag kom hem blev det kvällsmys, med beck - levande begravd & ost & kex, riktigt mysigt!

lördagen var KANON!


gull anna på buffén


Lördag








Kommentarer
Postat av: Emma

tack för den fina presenten :)

2010-10-31 @ 23:43:17
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0