4 oktober, måndag

dagen gått långsamt.
efter jobbet så knallade jag hem till farmor. hon var dock inte hemma.

jag skulle vänta där på anna tills hon var klar på sjukhuset.
blev inte där så länge.

hämtade upp anna vid sex & vi åkte till vår ica här hemma & handlade lite.
så nu har vi mat för hela månaden hoppas jag!

till middag blev det tonfiskröra med avokado, tomater & lite örtsalt, guuud s gott & enkelt.

jag gick in i en låda i köket också, gjorde as ont & har hur ont som helst nu i knät, kan knappt böja det!

nu har jag ialla fall plockat upp min resväska, har stått mitt i vardagsrummet sen jag kom hem!
har plockat undan lite & röjt.
tänkte städa mer imorn förmiddag..

fick ett ryck & ville sätta upp en hylla över tvn, men pappa hade precis kommit hem från stan när jag ringde så det får bli på onsdag hyllan åker upp tror jag!

nu sitter jag & min gulliga sambo & tittar på tv, biggest loser, inge bra program!
vi dricker te & är såååå sugna på kanelbullar, men nej, vi är duktiga! vi har börjat vårt nya liv idag.
får se hur det går för mig del haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0