29 oktober, fredag

jag & anna låg uppe & pratade till ett igår.
vi pratade om allt som hänt dom sista åren, det blev ganska tungt & jobbigt..
men nog om det..

jag fick nyss frukost på sängen av min kära sambo anna!
hon är ju bara för söt!
hon kom in med fil & musli med hallon & en kopp te & en liten chokladbit med te & ett litet ljus.
på en skärbräda haha, hon hitta inte brickan, söt haha!

nu ska jag ialla fall klä på mig & packa en väska & göra mig klar.
ska skjutsa anna till skolan, jag åker till farmor & sminkar mig & ställer bilen & ska sen ner på stan & möta anna vid ett.

jag & anna ska äta lunch på dragon palace, asiatisk & sushibuffé. mmm så gott & mys det ska bli!
sen ska jag jobba idag, 15.45-22.15!
stänger med gulliga lina, i love it!
kommer vara en bra dag!

sen är det HEEEEEEELG :D


Kommentarer
Postat av: Chubby

Du e söt!! Sitter och smaskar godis här uppe i lunchrummet me mina vampyrögon :( hoppas kunderna e snälla mot dig där nere!! Haha =) <3

2010-10-29 @ 18:33:08
Postat av: sophie

svar: Tack Louise! Söt du är, det värmer :) Kram

2010-10-30 @ 08:27:15
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0