23 oktober, lördag

under morgonen har jag hunnit duscha, sminkat mig, fixat naglarna, börjat kolla på min the hills season 5 box & ätit lite frukost!

jag ska åka in till stan om ungefär 45 minuter.
idag jobbar jag 11-17..
efter jobbet ska jag ut till mormor & morfarmiddag.
där kommer familjen & jonas & marie befinna sig, det ska bli ytterst trevligt, har sett fram emot det här!

senare mot kvällen ska vi vara några hemma hos mig & ha trevligt!
vet inte riktigt vilka vi blir, men vi blir nog några, kommer ialla fall bli jättekul!

jag tittade ut genom mamma & pappas fönster.
här ute på gården idag är det höststädning.
det var så himal kul när man var litennn

man fick hjälpa dom vuxna & sen grillade man korv
alla grannarna på gården står ute med varsin kratta i handen & pratar, underbart att se!



ha en trevlig lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha älskade höststädningen ;D

2010-10-23 @ 18:28:46
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0