22 oktober, fredag

idag har jag jobbat, dagen har varit lååång & JOBBIG.
inte alls känt mig pigg..

efter jobbet köpte jag hem grillad kyckling & lite gott till middagen.
sen kom pappa runt sex tiden & satte upp en hylla i sovrummet, tack pappa!

alltså, vilka jävla idioter det bor i mitt hus, helt sjukt.
jag blir mörkrädd!
idioter. pundare, you name it!

åkte & hämtade jennifer & sen ut till wattholma.
det blev mys där ute med jennifers mamma, marguerite.
vi åt en jättegod kycklingsallad med massa gott i!

vi hade i:

kyckling
sallad
gurka
tomat
avokado
majs
sugarsnaps
fetaost

sen gjorde vi efterrätt, gino ( eller hur det stavas)
frukter & bär i ugn med vitchoklad över, riktigt gott! var ett tag sen jag åt!

så vi har legat i sofforna & prata & tittat på idol
bra att linda åkte ut, gillar inte människan, hon har redan vunnit popstars, vad fan gör hon i idol?!

nej nu ska jag nog göra mig redo för sängen & sova!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0