21 oktober, torsdag

dagen på jobbet gick otroligt snabbt idag, skönt!
på raste hann jag springa in på systemet & även köpa ljus, dock inte på systemet haha!

när jag slutat åkte jag & hämtade mitt paket från bubbleroom, klänning hade kommit!
det tog två dagar, helt sjukt, älskar när det går fort!
så då kan jag ha den på lördag!
sjuuukt snygg var den också!

efter jag hämtat klänningen blev det en vända till maxi för att köpa lite tacos grejer.
väl hemma så började jag städa.
var tokstressad, vet inte varför, så jag har sprungit runt & dammsugit, plcokat undan hela diskberget, plockat undan annas kläder, torkat av alla hyllor, ja, allt har jag gjort!
så nu är det rent här hemma, & jag sitter & tittar på min fina lägenhet.

jag hoppas pappa kommer hit efter hans jobb & sätter upp en hylla i sovrummet!
sen hoppas jag att jag hinner på afrodans passet klockan sex!

ikväll efter träningen så ska jag hem till farmor.
vi ska äta tacos & sen sover jag kvar där!



precis såhär har jag känt mig idag haha


Kommentarer
Postat av: ulrika

du är så duktig louise!!! :) :)

2010-10-21 @ 20:33:19
URL: http://uzzikuzzi.blogspot.com
Postat av: Emma

haha den där städbilden har jag också haft i något blogginlägg :P

2010-10-21 @ 20:58:59
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: mamma

Hon kan bara hon vill, ha,ha

2010-10-22 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0