20 oktober, onsdag

idag gick jag upp strax efter halv tio, gjorde frukost till mig själv & satte mig vid tvn..
det blev startskogsbär med mjölk (bland det godaste som finns) & två mackor med leverpastej & saltgurka :)

sen har jag plockat i sovrummet.
hängt in alla mina kläder, vikt in sängkläder, torkat av byråérna & sängborden..
ja jag har faktiskt hunnit en del..

det har även varit en elektriker här nu & fixat lampan i köket, så nu är det fixat efter fem månader, äntligen!
väntar bara på badkaret & att målarna kommer & fixar köket.
är så less på det här nu!

jag börjar ialla fall jobba 14.15 idag & slutar 19.15.
efter jobbet blir det spinning med jennifer!

så nu ska jag väl snygga till mig, hinna äta lunch & åka & ställa bilen hos farmor & sen bege mig till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0