11 oktober, måndag

idag gick jag upp runt nio.
åkte direkt till farmor & åt frukost.

var där hela förmiddagen.
tog det lugnt, tvättade massa & låg framför tvn & vilade.
förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden, helt slut i kroppen..

jag gick ner till stan & jobbade 14.15-19.15.
ett superhärligt pass, alldedels lagom & bra tid. 

efter jobbet gick jag hem till farmor igen.
pratade hela vägen med therese, vi prata om thailand, är typ bara sju veckor kvar, helt sjuuuukt!

hemma hos farmor fick jag middag, kyckling & ris med hollandeisås (vet inte hur det stavas haha)
jättegott var det.
tess var också där, var kul att träffa henne. vi har inte setts på ett tag nu!
kollade ialla fall på halv åtta hos mig & lite ullared, sen åkte jag hem..

nu är jag hemma, ska ta en varm dusch innan jag lägger mig..
är sjukt trött & imorn öppnar jag, så imorn ska jag gå upp vid sex tiden, yeeey!
lyx att sluta halv tre ialla fall!

sen ska jag & therese supermotionera & gå på höstmarknad!


älskade höst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0