pizza, hockey & rödvin

efter att jag & camilla gått på systemet så gick vi & mötte anna & gick hem till farmor.
där väntade vi tills mamma kom & hämtade oss & sen rullade vi mot norrtälje!

jag, mamma, camilla & katarina åkte ialla fall & åt pizza när i kom till norrtälje.
vi fick vänta i typ 50 minuter på pizzan men den var fan jävligt god ändå haha!

vi blev lite sena till matchen men missade inte så mycket, vi hade tyvärr missat team uppsalas första mål..
matcgen var ialla fall bra men tillslut så förlorade team uppsala med 3-2!

jag träffade även på några människor i ishallen som jag verkligen saknat.
i början kändes det jobbigt att se dom, för nu är situationen helt annorlunda.
men ändå så himla kul & skönt att träffa dom. man har ju liksom saknat dom..
männiksor som funnits med i ens liv i flera år.

när vi tjejer kom hem hit så mannekänga anna för oss!
sen har vi kollat på sex & the city & tagit ett glas rött, mm mys!
fredag/mys/tjejkväll!

 vi kollar vidare nu & somnar nog snart haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0