fredagen

igår var jag med mamma & pappa & kollade på kakel till deras badrum, sen åkte vi & käkade lunch på hotell park inn, jättgod mat! det blev lax med potatis & citrussås till!

efter det så åkte jag till elin, det var sjuuukt länge sen vi sågs.
men gud så trevlgt, kul det var. vi hade hur mycket som helst att prata om.
alla gamla minnen vi har, bra & dåliga haha.
vi satt ialla fall & prata i ett kör, inte en tyst minut fanns över.
vi drack te & bara prata.
jättemysigt & måste göras om!

det kändes lite jobbigt att åka dit, parkera bilen & gå in i lägenheten.
det var ju där jag & daniel bodde tillsammans i ett år..
det kändes tungt men gick ganska snabbt över, det är ju som en helt annan lägenhet nu, mycket finare!

runt fyra tiden fick jag åka hem & börja med maten.
mamma & pappa kom & åt middag  här hemma, det blev såklart tacos, lovely!
var ju ett tag sen sist tyvärr, som jag åt tacos!

på kvällen så myste jag med mina hemköpstjejer.
det började med att jag & mathilda åkte & handlade massa gott & onyttigt på coop!
sen hämtade vi upp therese & åkte hem till mathilda & kollade på idol..

mathilda bodde suuuupermysigt!
efter nio så kom även ulrika, så vi hade massa tjejsnack & spelade "jag har aldrig"
skitkul hade vi haha!

jag var hemma efter tolv & hade så himla ont i magen så jag la mig direkt!




Kommentarer
Postat av: Elin

MÅSTE göras om! :D <3

2010-11-06 @ 12:06:25
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0