depp

blev inte mycket klokare efter läkarbesöket.
hon sa att vi skulle ta ett blodprov, men jag sa nej direkt.
jag kan inte bara ta det utan att vara förberedd.
så jag ska tillbaka på fredag & ta provet.

ingen, då menar jag, ingen, vet hur rädd jag är.
det går inte att förklara. & nu tänker alla " det gör ju inte ont", men det handlar inte om det, det är psykiskt.
endast dom som varit med under mina läkarbesök vet vad som väntar.
pappa får ialla fall följa med mig på fredag.

jag blev ialla fall sjukskriven veckan ut.
det är inte kul det här..
as jobbigt med värk & har inget att göra..

har ialla fall varit ledsen & deppig hela dagen.
känns tungt nu med det mesta, vet inte varför.




Kommentarer
Postat av: Emma

krya på dig <3

2010-11-18 @ 09:10:05
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Finns <3

2010-11-18 @ 18:20:38
URL: http://fannypannie.blogg.se/
Postat av: Chubby

Saknar dig babe! Hoppas ryggen ger sig snart lider me dig :(

2010-11-18 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0