30 november, tisdag

igår jobbade jag 10-15.
efter det mötte jag mamma.
vi gick & köpte lite nödvändiga saker till resan.
shoppade loss på apoteket!

sen var mamma supergullig & köpte en söt bebisgran till mig.
alldeles perfekt & fin haha!

sen åkte jag & hämtade upp jennifer & sen anna.
vi åkte hit & gjorde tacos, med kyckling, ååh så gott!
var tvungen att äta det, blir ju inge tacos nu på två veckor kanske!

jag & jennifer hämtade sen upp therese & vi åkte ut till hennes pappas hus.
så vi myste där.
hade med en kladdkaka som jennifer gjort!
vi hade supermysigt & satt & drömde oss bort till thailand!

idag åkte jag till farmor & träffade henne & tess.
sen jobbade jag mellan 13-22.15 idag.
usch hemskt pass verkligen.
men jag är hemma nu ialla fall.

ska smörja in mina händer nu, har sprickor över hela händerna!




den här fina skylten har mamma & pappa på huset!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0