25 november, torsdag

jag har inte orkat eller haft lust att skriva sen i tisdags.
jag har så otroligt ont i ryggen bara & jobbar hela dagarna.
gjorde illa ryggen rejält igår på jobbet, så jag fick en akuttid idag. har fortfarande sjukt ont..

igår var ialla fall camilla & alice här. jag bjöd på middag.
sååå mys & kul vi hade. allt för härliga brudar!!

idag efter jobbet så åkte jag & anna till gränby.
jag köpte en tröja & mascara!

när vi kom hem åt vi middag.
nu kollar vi på sex and the city filmen & äter godis.
blir  nog sova snart.
har ont & är så sjukt trött!



Kommentarer
Postat av: Emma

miss you!

2010-11-26 @ 09:41:49
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: camilla

myskväll <3 puss på dig fina vän

2010-11-27 @ 00:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0