23 november, tisdag

idag har jag jobbat 11-19.30.
det har gått bra, men har såklart ont, men inte lika illa just nu...
har varit kul & jobbat hitills också!

efter jobbet möttes jag & anna upp & gick & hämtade bilen.
vi åkte hem & gjorde middag. blev en riktigt god ny spännande sak!

& när vi klev innanför dörren fick vi en chock.... DOM VAR KLARA MED KÖKET!
guuud så glada vi blev!
åh nu är det så så så fint!
hoppas bara pappa kommer hit i veckan & sätter upp en hylla!

nu har vi kollat på DH & ätit ananas.
jag ska nog börja packa min resväska nu hihi!

sen ska jag krypa ner i den nybäddade sängen. finns det något härligare?

har även börjat pyntat.
ska pynta mer imorn. så imorn kommer det upp bilder!

ska försöka lägga mig i tid. blir jobba extra imorn, skulle varit ledig.
men jag jobbar bara 6.50-12!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad roligt med köket. Visa bild! :D

2010-11-24 @ 23:53:48
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0