22 november, måndag

idag gjorde jag min första arbetsdag på tre veckor.
det var faktiskt ganska kul!
klart jag fortfarande har ont, men nu kan jag ialla fall jobba!

jag slutade kvart över sju, då kom camilla till mitt jobb sen gick vi & köpte sushi sushi 18.
sen åkte vi ut till mamma & pappa & åt.
blev lite fika också, pepparkakor & lussebullar med mjölk!

jag tog med mig en resväska också.
så nu i veckan ska jag börja packa inför thailand!

nu är jag & camilla hemma hos mig.
vi har satt upp en julstjärna i vardagsrummet.
fick en ny jättefin idag av mamma som jag sätter upp i köket när dom har tapetserat klart!
när dom nu blir klara!

snart ska camilla åka hem :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0