18 november, torsdag

åkte ut till lövstalöt imorse.
kollade på sex and the city..

sen var jag med elin hela dagen hos hennes mamma.
vi pratade massa gamla minnen & skratta jättemycket som alltid haha!
guuud alltså haha!

sen så fick jag träffa den nya hunken, herbert.
kan vara en av dom sötaste hundar jag sett.
sååååååå söt! en liten shih tzu valp.
han hoppa & skutta & busa hela tiden!
så tack elin & herbert för en mysigdag :)

sen under kvällen blev det middag med therese & jennifer, blev tacos till middag.
vi har suttit & drömt oss bort till thailand, förstå att om två, två veckor åker vi!!!!
blev lite efterrätt också, fruktsallad med vatten&honungsmelon, granatäpple, banan, vindruvor!

kom precis hem.
har tvättat håret & ska sova nu.

imorn blir ingen kul dag..
dagen börjar tidigit ialla fall..
skönt det!



Kommentarer
Postat av: mamma

tänk vad roligt och härligt Ni kommer att få, lämna allt tråkigt hemma och bara vara........

2010-11-19 @ 08:22:13
Postat av: Emma

Skönt med Thailand, jag är absolut INTE avis :P

2010-11-19 @ 09:45:16
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Elin

Så trist att vi är på varsin sida av landet när vi ändå är där samtidigt. Dåligt planerat av oss där! ;) Herbert hälsar tack själv! Haha!

2010-11-19 @ 13:13:17
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0