11 november. torsdag

idag har jag & camilla åkt till vänge & gått ut med tindra.
så mycket mer har vi inte gjort haha.

camilla fick ett roligt samtal så hon åkte till alice ett tag.
SÅ HIMLA KUL :D

jag har ialla fall ätit & gjort middag.
det blev köttfärssås & pasta.

nu har jag tänt ljus & tittar på sex & the city!
anna borde komma snart tror jag.
blir bara tv & lugnt ikväll med..

camilla kommer ialla fall tillbaka senare & sover!

jag har inte så mycket att skriva, har mest ont i ryggen & gör därför inte så mycket, alltså inge kul att skriva om haha!
sen är min laddare till datan dum & krånglar!

jag vill ialla fall bara ha helg.
den här helgen kommer bli sååå mys :)
imorn är det hockey i norrtan med mamma & camilla, kanske anna med ;)
lördag kommer nog camilla & johan hit & några mer :) kanske bara!
söndag är det farsdag & mys med familj & massa fina folk & smörgåstårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0