då var det fixat!

passet var så sjuuuukt jobbigt, haha men det är så det ska vara!
alldeles mör & fin i kroppen efteråt haha.

jag åkte hem & duschade & fixade mig & sen ner på stan direkt igen.
jag, therese & jennifer gick till apollo, så nu ska älskade therese åka med oss till thailand, kommer bli sååååååååååå himla kul!
vi ska ha en riktig semester, vi ska sola, bada äta massa god mat, åka på utflykter & fixa naglarna & gå på massage. åååh det kommer bli så underbart!
äta massa goda frukter & dricka fruktiga drinkar, åååh så underbart!!!

efter det blev det en salladjalla, har riktigt goda sallader där!
sen hämtade jag daniel & vi åkte hem.
nu är vi hemma, jag har gjort korvstroganoff, storkok, så det blev masa matlåder, perfekt att frysa in!

jag ska åka med mamma & kolla gardiner & skor snart, ska bli kul.
men bli inge shoppa idag, sparar pengarna tills i helgen.

jag & daniel åker till hälsingland på torsdag kväll & är där hela helgen till hans mormor & morfars stugor.
henrik & roger är där också så det blir nog riktigt riktigt kul kan jag tro!!
därför ska vi handla lite grejer till den nya lägenheten & flytten, åååh längtar!!

vi ville hitta på något eftersom det är långledigt denna helg & min chef var så snäll & frågade ifall jag ville vara ledig. så vi tänkte åka på en weekend, men blir ju ganska syrt därför är det perfekt att brita & bertil ska upp & fixa för säsongen i stugorna.
hursomhelst ska det bli så mysigt :)

jag är så himla glad just nu alltså!
iiiiiiiiiiiiiiiiih!


therese & jag på valborg :) kommer bli underbart i thailand!!


Kommentarer
Postat av: Anita Reinwalds

Hej Louise och Daniel. Jag läste att ni skulle till Hälsingland, det var ju trevligt för er. Då syns vi inte denna vecka över en bit mat hos mig (tråkigt) men jag förstår att ni vill åka bort när det är långhelg, vi får träffas någon annan gång, ni får bestämma när ni kommer ha tid. Ni måste köra försiktigt, om det är ni som kör och ha det så skönt och koppla av. Vi hörs Kram

2010-05-12 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0