9 maj, söndag

idag sov vi ut, vi sov till halv tio. var så skönt, vi låg & myste hela morgonen bara & tog det lugnt.
invigde kaffemaskingen mia fick i present, eller itne jag då, tycker iten om kaffe, men jag smakade lite ialla fall.

jag mia & emelie invigde även mia nya hightech platt/locktång & kollade på filmen man fick till haha.
daniel & jag gjorde oss i ordning & åkte in till grisslehamn i varsin bil vid två tideen & mötte upp mamma, pappa, ludde, mormor, morfar, joans & ebba.

mormor & morfar fyller år idag så dom bjöd oss på smörgåsbord & en trevlig resa.
guuud så got det var att äta massa sill & lax, älskar såna smörgåsbord :)

jag köpte den nya absolut vodka tropics, tror den kan vara god med mango juice & sprite :)
sen blev det lite barhäng.
var ialla fall jättetrevligt & en mysig söndag med mina älskade familj!

när vi åkte hem åkte mamma & jag i sunny, daniel & ludde i nissan, pappa & mormor & morfar i volvon & ebba & jonas i deras bil haha, två & två typ.

lämnade sunny i lövstalöt, ska inte ha henne under hela veckan, kommer sakna henne haha!
men vi har daniels nissan istället ;)

vi hyrde en film påvägen hem, så vi ska se på a perfect getaway, verkar spännande!
så ska krya ner i sängen & se den med en massa chokladglass! :)


såhär såg jag ut idag

älskade mormor & morfar, GRATTIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0