28 maj, kryssning & riga

sverige ska inte vara med i eurovision.
jag har förutspått det hela tiden.
anna är tråkig & vad håller hon egentligen på med på scenen?
jag har aldrig gillat låten.
min tradition är förstörd.

det här har varit en stressig förmiddag!
jag har duschat & försökt börja plockat undan det sista.
har väntat på farmor, nu kommer hon tydligen inte.

så jag är sååå stressad.
ska packa väskan, sminka mig & göra mig klar.

& märker att det dragit jättemycket pengar från mitt konto!?
panik vad fan har hänt?
har minus på kontot.
jag fattar ingenting.
står att jag handlat tre gånger på hemköp för 300 tre gånger. har jag icke gjort?!

hursom helst, jag måste lugna ner mig.
idag åker familjen & stensson på kryssning.
imorn går vi i land i riga & sover på ett jättefint hotell över natten!
ska bli såååå skönt att komma bort.
hoppas såklart på shopping!

hinner tyvärr inte skriva mer.
ha en underbar helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0