26 maj, onsdag

jag har varit vaken sen sex imorse, har haft ont i magen hela morgonen, inte kul alls.
så jag har inte kunnat sova, har kollat på the hills, har precis sett klart säsong 5.
bröllopet mellan heidi & spencer, det är ju så vackert! jag blir ju tårögd & rörd.

tänk dagen man själv gifter sig, eller ja, om man gifter sig haha. 
jag har så många olika idéer hur det skulle vara!

men jag har en fråga till någon som har koll på the hills.
på tv har det ju visats när heidi & spencer flyttar till hus & kristin är ihop med justin.
vilken säsong är det ?
för om man söker på säsong 6 så kommer inget upp?
jag fattar inte haha.

nej nu ska jag duscha & äta något lätt.
ska sminka mig!

är egentligen ledig idag men har tagit på mig det tunga passet 12-15.
efter jobbet ska jag försöka köpa ett par skor från hm om dom finns!

sen åker jag & daniel till hässelby & hälsar på daniels farmor anita.
så det ska bli riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0