24 maj, måndag

lördagen med mina tjejer var huuur mysigt & trevligt som helst.
vi drack vin & pratade om allt mellan himmel & jord, blev lite shotar av min nya vodka som jag ångrar haha.
sen kom någon granne över med några polare, varav en var anton, en gammal kompis jag umgicks med förr, även noffe kom!

therese var snäll & sov kvar här med mig haha.
sen började jag jobba halv nio igår, var iten så kul att gå upp.
jag var inte pigg alls haha.

dagen på jobbet var inte okej, mådde dåligt.
jag åkte hem & la mig i soffan & kollade tv.

daniel kom hem runt fem tiden.
kvällen var jobbig, inte rolig.

sen kollade vi på filme a cinderella story.

idag har jag varit hemma från jobbet, har så ont i magen & känner mig inte alls i form.
har ingen ork.
har ändå fått mycket gjort, har vikt alla kläder från ena garderoben & ska lägga ner i väskor så allt är klart.

nu har jag & farmor hållt på & plockat ur hela köket & det mesta faktiskt.
gud så man hittar saker som varit borta länge haha.
hittat daniels klocka som varit borta sen valborg, på ett konstigt ställe, han måste lagt dit den när han var full.

mamma, pappa & daniel kommer sen runt fyra tiden.
vi alla ska hjälpas åt & få det mesta klart. har inte så mycket mer dagar vi hinner packa ner på.
jag & familjen åker ju bort på fredag & kommer hem måndag.
men allt går nog bra ändå.

jag har såna himla humörsvängningar nu för tiden.
just nu vet jag inte hur allt känns med den nya lägenheten, visst kul att vi har något alldeles eget.
men jag vill veta hur allt blir till hösten, jag längtar..

nej ska göra en kladdkaka snart & bjuda på ikväll till alla.
bilder från helgen laddar jag upp när jag får min usb grej av jennifer haha


kärlek är inte alltid lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0