22 maj, lördag

igår när jag åkte med mormor & morfar till älmsta svängde vi in en snabbis hos gammelmormor, var kul att träffa henne, har inte setts på ett bra tag nu!
efter det åkte vi till älmsta, blev bjuden på lunch av mormor & morfar, ica älmstas underbara egna typ pastasallad med räkor & massa gott!

var i norrtälje vid tre. gick ner på stan i värmen & kollade på lite kul saker.
hittade ett par fina gardiner jag letat efter på åhléns. bruna linne gardiner. kostar 400 på hemtex, här var dom nedsatta till 162.50 , hoppas dom finns kva rpå tisdag när jag får lön!! hoppas mer att dom finns i uppsala haha.

mötte emelie vid stationen & sen tog vi bussen till stockholm.
det blev middag på donken haha.
sen blev det rix fm festival.

det var jättemånga bra artister.
eric saade gjorde ett riktigt bra framträdande måste jag säga!

jag njöt också av att höra amy sjunga. hon var sist.
men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur man säger haha?
väldigt bra var hon också, älskar hennes röst.

fick skjuts hem av mia & bertil sen till haninge, jag & emelie sov hos mickan & jesper.
vi låg uppe & pratade en massa.

imorse vaknade jag av att ossian grina haha.
gick upp vi halv nio tiden, åt frukost & fick skjuts till baletten av bertil :)

sista balettlektionen idag, känns tråkigt.
vill ju dansa med mina fina tåspets!

efter dansen skyndade jag mig till tåget & väl hemma så bytte jag om i denna värmebölja, hämtade upp jennifer & åkte till systemet.

nu är vi hemma hos oss & ikväll ska vi ha värsta tjejkvällen här, jag, jennifer, therese & anna.
sista helgen i lägenheten, nästa vecka är jag i riga.

så vi ska grilla & dricka vin & sitta ute på baksidan & umgås.
med mina fina pinglor!



norrtälje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0