18 maj, tisdag

spinningen igår var hur kul som helst, jag älskar verkligen spinning.
träning ska vara kul, spinning är nog det enda jag kan längta efter.
att få ge järnet & svettas som en gris haha!

efter spinningen åkte jag med hem till jennifer.
börjar få ordning där hemma & det är jättefint!
vi satt ialla fall & pratade hela kvällen.

runt tolv hämtade jag upp daniel vid stationen, han hade sett aik matchen & sen träffat någon kompis.

imorse vid tio tiden fick jag hämta daniel från jobbet.
han mådde inte alls bra.
han började känna sig dålig i söndags, har blivit värre.
så nu har han sovit sen han kom hem.

hoppas verkligen han blir bättre tills imorn, för imorn är det bestämt att vi ska åka till hässelby & hälsa på anita, daniels farmor, vi ska äta middag där.
har verkligen sett fram emot det så jag hoppas vi åker imorn!

har precis duschat & ska väl ta mig något att äta, har inte ätit sen igår vid sex tiden.
sen ska jag jobba, 16-22.15. inte taggad för det, är helt slut i kroppen & huvudet.

jag vill att det ska bli tisdag så jag får lön!
jag vill shoppa, måste köpa ett par skor, tror jag hittat ett par söta från hm :)
vill även köpa alla fina skålar från mique!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vänta du med skålar och andra saker till hemmet,tills du flyttat, inflyttningspresenet??!!

2010-05-18 @ 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0