13 maj, torsdag

imorse åt jag, mamma & pappa en riktig frukost med ägg. bacon & korv haha!
åkte hem hit till lägenheten runt elva tiden, farmor åkte med mig hit.
så nu har vi plockat lite.

jag har förberett min & daniels matsäck för resan ikväll.
det blir tonfiskmackor & wienerbröd & nya daimen haha.
kul ju med matsäck, så mysigt!

har fixat mina naglar & så. ska sminka mig snart men först ska vi fika.
sen ska jag jobba 14-19.30. efter det rullar vi mot hälsingland!

jag kör första bitan eftersom jag är "igång" efter jobbet. sen kör daniel resten så jag kan få sova.
så det blir perfekt nu när vi båda har körkort haha.

kommer bli så kul, åh längtar att åka till dollarstore & shoppa & ha en massa happy hour haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0