12 maj, onsdag

imorse var jag uppe med tuppen, släppte av daniel vid jobbet först sen åkte jag till jobbet.
jobbade till tre sen åkte jag & daniel till gränby & gick & kiakde ltie.

klockan fem var det dags för ett skitkul spinningpass med jörgen!
han har bättrat på sin musik haha.
jag tränade med jennifer :)

efter det åkte jag ut till mamma & pappa.
dom var inte hemma förrän vid åtta, så jag har tagit det lugnt & bara varit.
när dom kom hem, åt jag & mamma enchiladas & dom två nya marabou chokladerna, kokos & polka.
polka smakade som mintkrokant, men väldigt god.
kokos smakade som kokos gjorde för något år sen, gansak logiskt haha ?

vi har kollat på tv & pratat.
har varit skönt att bara vara här hemma ikväll.

nu är jag jättetrött & ska sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0