10 maj, måndag

filmen igår var väl sådär.
den verkade as bra & var jättespännande.
den handlar om ett par som åker på smekmånad till hawaii.

under tiden dom är där sker ett brutalt mord på ett nygift par.
filmen handlar om vilka mördarna är.

jag & daniel fattade ingenting ialla fall haha.
så vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen haha.


nu är jag vaken & har precis ätit frukost. ska fixa mig lite.
sen måste jag åka & lämna filmen vid ica & sen ska jag till jobbet & hoppas det finns parkering, annars är jag körd haha.

jobbar 11-19.15 idag, sen ska jag möta upp daniel & vi ska gå på spinning tillsammans haha, det ska bli riktigt kul faktiskt att träna tillsammans!
jag som är en van spinnare ska se hur daniel klarar det.
han säger såklart att han kommer vara bäst, men men vi får se haha


Kommentarer
Postat av: E

va roligt att träna ihop :D

2010-05-10 @ 12:36:09
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0