visning

då var hemma från visningen.
när vi kom dit så hade killen som bor där nu bytt lås, & hållt på att hyra ut i andra hand.
fick ingen bra magkänsla, men efter en halvtimme kom vi in i lägenheten.

lägenheten var överförväntan.

den var stor fin & rymlig, ett riktigt stort fint kök med matplats.
väldigt hemsk blå tapet bara, men det skulle vi få omgjort isf.
fin hall, den var ljusgrå, vardagsrummet var grön/beige aktigt.

sovrummet var ganska stort, men ljusblått, gilla jag inte.
en storjättefin balkong från sovrummet med utsikt över hela uppsala, jättefint.
badrummet var stort & fint.

allt kändes okej.

men sen är det allt det andra runt omkring.
daniel har inget jobb i uppsala efter midsommar & inget lag här.
vi vill ju bo i stockholm, men är ju svårare att få tag i.
jag & daniel vill ju bo i stockholm allra helst.

åh vad allt är jobbigt nu, måste ge svar senast torsdag kl 12.
det är en dag typ!

så nu måste vi tänka igenom allt & överlägga.
åh jag orkar inte med detta!

& inga jävla gnällande om att "Ni gör som daniel säger"
nej så är det inte, men daniel vet inte vart han ska spela, ja det är jobbigt men vi vill bo tillsammans.
jag flyttar gärna till stockholm.

nej nu ska jag sluta skriva blir bara på dåligt humör.

ska äta lunch med jennifer nu, avokado, rökt lax & ägg.
börjar jobba tre, stänger ikväll.


Kommentarer
Postat av: Petra

vad är det för lägenhet? Vart ligger den?



(hihi jag är bättre på att kommentera nu)

2010-03-31 @ 09:22:15
Postat av: louise

petra i love att du kommenterar :D

det är en tvåa i flogsta, gillar inte området men lägenheten var fin!



mÅste ge svar imorn! :o

2010-03-31 @ 13:07:30
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: petra

området vänjer man sig väl vid. det är lägenheten du ska bo i ju =)



lycka till!

2010-03-31 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0