torsdagskvällen

skjutsade killarna på träning & åkte hem till anna & hann dricka en kopp te & planera för morgondagen :)
nu ligger vi i sängen, daniel gick & la sig ett tag innan mig. han sa såhär innan han la sig:
- kan inte du sätta på den där låten kom kom när du kommer in & lägger dig?

ååh så söt min lilla älskling.
nu har jag den på repeat, helt klart den bästa låten!
tror tyvärr inte att den kan vinna eurovision, påminner för mycker om alexander rybak som vann förra året.
men bäst är timoteij ialla fall :) det tycker nog daniel med men han skulle inte erkänna det hihi.

nu ska jag se lite på oc, det är nu precis ryan flyttar till cohens på riktigt, så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0