tisdagskväll

kvällen på jobbet har gått fort.
men jag gillar inte att jobba kvällar. massa folk som är inne & snor grejer när det bara är två som jobbar, tycker det är obehgaligt. ikväll var det tre stycken vi kom på.

när jag kom hem så fikade jag & daniel, haha nattfika. blev wienerbröd, vet inte varför jag åt det, gillar inte det så mycket. men jag åt med hallon, det var mycket godare, jag gillar inte den gulaklicken haha.

fick veta att vi är bjudna på middag på lördag hos therese & mackan, det ska bli jättekul!
har kollat igenom min kalender, har saker planerat varje helg till i mitten av maj, i love it!
i'm a planner!
våren kommer gå så fort!
kommer bli så kul!!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0